6 juni 2012

Blågult

På Forex kan man inhandla olika valutor, men också få en sådan här mojäng att använda i kundvagnar.

Då kan man inhandla sig ett sådant här lexikon- ok det var väl inte så tungt att jag behövde kundvagn.


Sedan kan man be att få åka upp i den här blågula kranen för få att ta sig en titt på stora världen, där jag kan få användning för valutorna och lexikon. I Danmark???!

Della och jag bestämde oss för att det behövdes ett blågult tema, dagen till ära, men utan nationalsymboler.

5 kommentarer:

  1. Inte mycket nationaldag över det inte. :) Fast jag skulle nog få svindel i kranen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! Det byggs ett 22-vån hus, högst i stan. Jag kommer att bo i ett låghus sedan! Det här är bara 15 vån, men högst just nu.

      Radera
  2. Hahaha!!! Della och du i maskopi:-) Vilken rolig idé ni kom på:-) Å inte en enda blågul flagga i sikte. Bra, för jag är ingen fan av flaggor i vårt multikulturella land faktiskt.
    Men om jag ska vara ärlig så vinner Della över dig här, trots att dina bilder är kvalitetsmäsig bättre;-)
    Ni är coola ni två. Om ni har en liknande idé i framtiden så "count me in"!

    SvaraRadera
  3. Härlig idé Ni kom på, det här är bra mycket roligare än en massa svenska flaggor, Du fick ju till ett litet tema i det hela oxå, snyggt jobbat!

    SvaraRadera
  4. Vilken kulig idé! Men var har du gömt kaviartuben? ;)

    SvaraRadera