15 februari 2013

Veckans fönster- kärleksfullt

Fler kärleksfulla fönster finns hos Susanne

10 kommentarer:

  1. Jepp, kjøper den.
    Ha en fin kveld.
    Mormor :)

    SvaraRadera
  2. Å gud såååå gulligt! Tror att jag skulle trivas alldeles utmärkt i detta charmiga hus om jag skulle vilja ha en honeymoon vecka.

    SvaraRadera
  3. Men så gulligt! Ingen rosa ryschpysch så långt ögat når men helrätt... eller kanske just därför. ;)

    SvaraRadera
  4. Åh jösses vilket kärleksfulls fönster för nygifta. Alltså inget för mig. ;)

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt mysigt ut, där skulle jag gärna honeymoona om jag hade en karl.

    SvaraRadera
  6. Det ser kärleksfullt ut. Snygg skylt också.

    SvaraRadera
  7. Underbart foto på veckans tema. Både kärleksfullt och härligt mysigt kan jag tänka!

    SvaraRadera
  8. En bild som värmer i mitt hjärta och gör mig glad!

    SvaraRadera
  9. Det var en snygg skylt på väggen.
    Kan tänka mig ett kärleksfullt rum där innanför. Kul tolkning.

    SvaraRadera
  10. En måne på skylten, bokstavligen och fördragna gardiner. Men vem har dödat den ena krukväxten när den andra prunkar så praktfullt?

    SvaraRadera